2017. nov 21.

Újabb Alverde kedvenceim

írta: NiKi .mysparkle.
Újabb Alverde kedvenceim

Ezúttal három újabb Alverde terméket szeretnék nektek bemutatni. Hogy a legújabb Alverde mániámat kielégítsem, beszereztem még egy szemhéjtust, a limitált kiadású Coastal Breeze ajakápolót és egy szemhéjpúdert.

d1.jpg

Ezúttal mindhárom termék szuper választásnak bizonyult. Ha ki kellene választani a kedvencemet ebből a hármasból, az az ajakápoló és a tus között dőlne el, de nehéz lenne a döntés. 

Kezdjük a cuki tégellyel, ami egy limitált kiadású ajakápolót tartalmaz. Kellemes összetételű termék, benne shea vajjal és értékes olajokkal. Nem mindenki szereti a tégelyes kiszereléseket, én is tisztában vagyok a hátulütőivel, de ha figyelünk rá, hogy alapos kézmosás vagy kézfertőtlenítő használata után használjuk, akkor szerintem nagyon praktikus darab lehet a táskánkban. Elég kemény a textúrája, ami nem baj, az ujjunk melegére hamar felvihetővé válik. Az illata enyhe és finom, az ajkakon kellemes érzetet hagy. Ápoló hatásával is nagyon elégedett vagyok. 900 Ft-ért vásároltam, amit szerintem megért, főleg ha belegondolunk, hogy egy minőségi, natúr termékről beszélünk.

d4.jpg

Hasonlóan aranyos kiszerelést kapott a márka folyékony szemhéjtusa. A termék ezúttal is telitalálat, a szín, az állag, minden. Az egyetlen kivétel az illata, ami egy kissé vegyszeresnek érződik, ez egyeseket zavarhat, engem nem igazán, hiszen csak addig lehet érezni, ameddig felkenem. Ami számomra negatívum, az a kiszerelés, mivel csak fektetve lehet letenni, ameddig az ecsettel dolgozom. Egy egész kicsit mintha ki is folyt volna a festék, de ez tényleg alig észrevehető volt. Alapvetően nem nagy probléma, de engem egy kicsit zavar használat közben, hogy vízszintesen kell letenni a festékkel teli terméket. A másik dolog, ami nem mindenkinek jöhet be, az a viszonylag vastag ecset. Egyébként szilárd a vége, tehát nem hajlik el az ecset, miközben dolgozunk vele, ez meg is könnyíti a szép felvitelt. De a tus végének vastagsága miatt ez a termék csak azoknak fog tetszeni, akiket nem zavar, ha nem hajszálvékony vonallal van kiemelve a szemük, mivel ezzel olyat nem igazán lehet húzni. Engem személy szerint nem zavar, így számomra egész biztosan újravevős lesz, és nagyon örülök, hogy tusból is sikerült egy jó natúr változatot találnom.

d3.jpg

A szemhéjpúder szintén jó választás volt. Jól pigmentált, bár ez alá mindenképp kell szemhéjalap, anélkül ugyanis nehézkesen marad fent. A zöld szememhez alapjáraton jól illik az ehhez hasonló mélybarna szín, így esett a választásom erre az árnyalatra. Már előre gondolva az ünnepekre, méginkább lázba hozott a púder visszafogott csillogása. Gyanítom, hogy más színekben is hasonlóan jól teljesít a termék. Ha tehetitek, próbáljátok ki őket!

d2.jpg

Kedves Olvasóim, HAMAROSAN PIXIBAG UNBOXING, ugyanis sikerült leadnom a rendelést. Persze addig még lesz pár poszt, de készüljetek! ;)

 

Szólj hozzá

teszt smink kedvencek kozmetikum makeup szemhéjpúder szemhéjtus alverde ajakápoló coastal breeze