2017. dec 03.

Ajándék, ami egy életre szól

írta: NiKi .mysparkle.
Ajándék, ami egy életre szól

Ha az anyukád vagy barátnőd szereti az igényes, időtálló és minőségi dolgokat, akkor tökéletes ajándék lehet számára egy eredeti Schwertloewen Solingen manikűrkészlet. 

Azt érdemes tudni, hogy a solingeni fémművelő kisipar világhírű, amely már az 1800-as évek óta gyártja a világ talán legjobb minőségű ollóit, manikűr készleteit, késeit. Ezeket a legfinomabb megmunkálású darabokat garantáltan életed végéig tudod használni.

Az én hatrészes manikűr készletem gyönyörű fekete bőrtokban van, ami egyébként többféle színben és mintában is kapható, de szerintem ehhez a kultikus márkához rettentő módon passzol a fekete szín eleganciája. 

Én már egy éve használom a sajátomat, de imádom, nagyon elégedett vagyok vele és nagyon vigyázok rá. Már az eszközök kézbevételekor érezzük az évszázadokon átívelő minőséget. Külön imádom, hogy a szemöldökcsipesz vége arany színű, míg minden más ezüst színű. 

20171203_232026.jpg

Úgy gondolom, nincs az a nő, aki ne örülne egy ilyen gyönyörű készletnek. 

Hol szerezhető be? : orvosi műszerboltokban, interneten, fémeszközöket, késeket árusító kisvállalkozóknál.

Mennyibe kerül? : 12.500 Ft volt az enyém, de attól függ, hol veszed.

20171203_225157-1.jpg

Szólj hozzá

karácsony ajándék manikűr karácsonyi ajándék Solingen Schwertloewen