2017. nov 17.

Alverde korrektorok TESZT

írta: NiKi .mysparkle.
Alverde korrektorok TESZT

Az utóbbi időben egyre inkább próbálom natúrkozmetikumokra cserélni a nesszeszerem alapdarabjait, ebből következően azon kaptam magam, hogy hatalmas mennyiségű Alverde terméket halmoztam fel néhány hét alatt. A legtöbbjük még tesztelés alatt áll, de két korrektorról már tudok nyilatkozni, sajnos azonban nem mindegyikkel vagyok maradéktalanul elégedett.20171117_111638_resized_2.jpg

Az első, amiről beszélnék, a márka szem körüli karikákat elfedő korrektora, ami kis pumpás kiszerelésben kapható. A termék csupa jót ígér, engem ami elsősorban megfogott, az a sheavaj és jojobaolaj tartalma, ami természetes ápolást is nyújt a bőrünknek. Háát.. Az alapötlet tetszik, és a sok jó tapasztalatom mellett fáj, hogy egy Alverde termékről rosszat kell írnom, de sajnos néhány használat után inkább a csalódottság érzése fogott el. Ez a termék csak egy árnyalatban kapható. Ami nem lenne baj, ha valamennyi bőrtípushoz illene, de sajnos szerintem ez semmilyen bőrtónuson nem állhat jól, hiszen szinte TÉGLAVÖRÖS színe van. A szem köré kenve ez némiképp enyhül, de mégis pont annyira megmarad, hogy közelről kiszúrható. Egy világosabb púdert rátéve valamivel jobb a helyzet. Egyébként a vörös szín mellett az sem nagy előnye, hogy csak minimális fedést ad. 

20171117_111804_resized_1.jpg20171117_112352_resized_1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 A másik korrektor, amit kipróbáltam az Alverde kínálatából, az a Cover & Blend Stick, Soft Honey árnyalatban. Ezzel alapvetően pozitív tapasztalataim vannak. Az szín nekem kicsit sötét, de sürgősen kellett és csak ez az árnyalat volt éppen kapható. Sűrűsége miatt gyorsan szárad, ezért a stick végén található kis szivaccsal érdemes azonnal eloszlatni a bőrön. Az illata szerencsére nem kellemetlen és nem is erős, ellenben sok más márka korrektoraival. A blender tényleg nagyon jó szolgálatot tesz, szépen el lehet vele dolgozni a terméket. Jól elfedi a bőrhibákat. Mindenképp teszek majd egy próbát a világosabb árnyalattal is, mert szerintem ár-érték arányban jó vétel volt.

20171117_113307_resized_1.jpg20171117_112618_resized.jpg

Szólj hozzá

teszt korrektor smink alapozó kozmetikum makeup camouflage make up natúr alverde